Vårruset

Hello bitches.

Nu sitter jag i soffan och gotta mig framför tvn, har precis ätit pizza, muuums!
Helt klart värt när man kämpat nästan 5 km.
Det var riktigt roligt att springa. Egentligen fick jag inte anstränga mig för min läkare pga halsflussen, men ofta man promenerar! Dock skulle jag egentligen starta i startledet "Jogga", men hamnade av misstag i startledet "Springa fort, A) Jag blev värsta rädd, haha. Men det gick bra, jag höll tempot. Fick dock håll efter 2 km, men jag kämpade på så gott som möjiligt ändå. Den slutgiltiga tiden blev 32 minuter. Jag är skitnöjd. Mamma springer i eliten och jag kom bara 8 minuter efter henne... väldigt konstigt att det gick så bra faktiskt. Jag är grymt otränad! Men nu ska jag fan hålla igång, det är grymt roligt att tävla. Känslan när folk står och hejar och man får medalj och aaah, underbart!!! :D Jag kommer dock få träningsvärk, höhö.
En rätt skön vecka framför mig förövrigt. Imorgon är det dock en seg dag, men det är bara att stå ut. Ska tydligen lämna in en uppsats som jag inte ens börjat skriva på. Man kan inte skylla på att man varit sjuk... men jo, det är en bra anledning. Jag får kämpa på ändå och göra så gott jag kan helt enkelt. Slutar 4 imorgon med, puuuuh.
På onsdag är det nationella prov i matte. Jag börjar egentligen 10, men måste vara i skolan klockan 8 och jag får ingen kompensation för det! Det suger balle. Min skola suger balle.
På torsdag och fredag är vi alla lediga!!!! :D Kristihimmelfärdsdag. Underbart!
Min bror ska åka bort onsdag till söndag, ännu mera underbart.
Helgen blir också skön, inte direkt något planerat... eller jo, men vi får se hur det blir med den saken.
På lördag ska jag iallafall mysa med älsklingen. Helt ensamma, och jag ska laga middag. U N D E R B A R T .
Nu ska jag börja lite lätt på min uppsats, vi får se hur det går. Jag är väldigt trött och orkar förmodligen inte ens öppna word.

Have a nice evening folks, love yaaa.



















Bilder från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0