sickness.

Hej bloggen. Tänkte bara skriva att jag är sjuk, lagom till nationella provet och min&älsklings årsdag. Det är bara att stå ut. Huvudet pulserar och pulsen är hög. Jag fryser och klär på mig mer kläder, och vaknar av att jag badar i svett. Halsen är svullen som en tomat och usch, det gör ont när jag dricker och äter. Jag är yr som en karusell när jag går. Hoppas jag mår bättre imorgon! Ska dock vara hemma från skolan och vila, för i tillståndet jag är i nu orkar jag inte ens gå utanför dörren..

Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, men jag mår verkligen piss. ÅNGEST!
Jag gick egentligen bara in på datorn för att snacka med Rebecka, så jag stänger av nu innan min hjärna blir fyrkantig.
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, kraaam.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv:Jo, jag hade en bra valborg :) Själv då?



Förlåt för sent svar förresten.. :)



Tråkigt att vara sjuk, krya på dig!

2010-05-03 @ 22:05:08
URL: http://sarahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0