Shopping!

Hejsan, nu får det bli kortfattat. Idag hade jag bara lektion på Avenyn i 30 minuter, jag redovisade om den knutna pistolen. Sedan blev det oväder så då fick vi sluta. Jag gick i stan ett par timmar och hittade bland annat dessa skjortsen på bilderna nedan. Grymt snygga tycker jag! 199:- Veromoda. Älska affären. Handlar det mesta där nu för tiden. Underbara kläder, underbara priser.
Jag hittade även ett till par skjorts därifrån som ni får bild på imorgon. Köpte även ett leopardlinne från Bikbok, ett par örhängen från H&M och 2 par trosor från H&M. Ni är nästan studiebidraget slut... haha. Jag ska inte beställa plaggen från internet, jag är osäker på hur de ser ut i verkligheten osv så det får räcka med att shoppa irl.
Vid 13 tiden åkte jag till Universeum, där skulle vi ha vår NO lektion. Gick runt och kollade djur typ bara, haha. Man har ju aldrig varit där innan liksom... -.-'
Klockan 14 fick vi sluta, så Emma väntade på min utanför Universeum. Vi åkte till Skandinavium där vi träffade Elin. Vi hämtade ut biljetterna, och åkte vidare till stan och köpte presenter till Malin.
Efter det blev det McDonalds, sedan kom Elins vän och efter ett tag skildes vi åt. Jag åkte med Robert hem till mig. Mys! Saker och ting börjar kännas lite mer normalt nu... skönt. Min pojkvän var otroligt flummig idag, inte alls lik sig. Knäppis, ♥

Nu har jag nyss kollat på Semifinalen av Eurovision Song Contest, vissa bidrag är verkligen fucked up. Jag gillade "Me and my guitarr" eller nått sånt hette den. Någorlunda normal låt iallafall.
Nu ska jag nog göra något annat... kanske sova snart. Är ledig imorgon! :D Avuuund ?! Och Malin fyller år imorgon, grattis sweetheart ♥
Puss&Kram.

Bo short shortsBo short shorts


Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

riktigt snygga :) gillar färgen!

2010-05-26 @ 12:09:51
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0