Pain in the ass.

Usch, nu är jag sådär äckligt känslomässigt desperat. Typ bekräftelsesjuk? Nått sånt. Jag vill skriva av mig, men har inte ens något att skriva. Trött på livet helt enkelt ?
Hoppas helgen blir skön. På något sätt förtjänar jag ändå det. Jag vill bara ligga i min pojkväns famn och grååååta ♥
Inte för att jag vet varför... det bara är så.
Och ni som tror jag skriver såhär för att få uppmärksamhet eller nått kan dra. Men jag vet att ni som hatar mig och tycker jag är äcklig fortfarande är intresserade av mitt intressanta liv och kommer alltid stanna kvar, right. Man måste ju följa någons liv...
Nu drar jag innan jag sprider motsatsen till kärlek här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0