My notebook

Till att börja med. Jag ska bli mer personlig här på bloggen. Det är trots allt inte alls många som läser den, vilket är skönt. Och så är det ju min blogg, min dagbok, mina personliga tankar osv. Jag är inte ute efter något annat än att skriva av mig helt enkelt.

Saker och ting är väl sådär just nu. Jag hoppas verkligen att allt kommer ordna sig... men det kommer det förmodligen inte.
Allt är heller inte helt bra mellan mig och min pojkvän just nu känns det som, hoppas det bara är något tillfälligt. Såhär blir det väl när man varit tillsammans i över ett år och börjar ta varandra för givet och tröttna...
Men jag älskar honom ändå, han är hela min värld och min värld ska inte rasa ♥

Tillbaka till verkligheten. Jag är urkass på att uppdatera, det vet jag. Men nu är sommaren på väg och det jag minst vill göra när det är fint väder är ju att sitta inne och blogga! Men nu passar jag på, det är ändå rätt så molnigt ute idag, tyvärr. Men ni som följer min blogg får räkna med fortsatt dålig uppdatering tror jag.

Kan berätta lite om helgen iallafall innan jag stänger ner. I fredags var jag med pojkvännen. Vi gjorde inte så mycket. Åt middag hemma hos honom, gick en promenad till centrum, och somnade till en film.
I går var det Göteborgsvarvet. Min mamma sprang, och var en riktig kämpe som vanligt. Det var sjukt varmt och gott i Göteborg igår, så jag solade en massa när vi var inne i stan och kollade på mamma. Hon tyckte det var riktigt tufft igår pga värmen, och hon var missnöjd med resultatet. Men hon är duktig ändå. Vem pallar 21 km liksom? Nästa år är det dock min tur. Klassikern + Gbg-varvet ska genomföras under 2011 har jag bestämt.
Efter tävlingen åkte vi hem och grillade gott, min moster har varit hos oss över helgen.
På kvällen åkte jag hem till Becka. Vi fixade oss snygga och drog in till stan. Kvällen blev väl inte så lyckad... vi träffade Bojn, Mas och Torre som vi umgicks med. Kanske inte jätteroligt när killarna är 18 och kommer in på ställen när inte vi gör det. Men vi försökte iallafall, haha. Jag tog dock 1 bussen hem till pojkvännen medan de andra stannade i stan. Skoskav och svett säger jag bara!

Jag sov hos pojkvännen i natt. Idag skulle dom in till Slottskogen och kolla på hans lillebror som skulle springa lilla Gbg-varvet så jag åkte hem rätt tidigt, vid halv 11 typ.
Idag vet jag inte vad som händer. Vädret är skumt! Men ska nog ändå ut en stund och försöka få lite färg när solen tittar fram. Hoppas ni haft en bra helg, min var okej.

Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

vi ska komma in nästa gång!! om jag så ska slänga mig på mina bara knän och böna och be för att få komma in x) haha

2010-05-23 @ 15:41:38
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0