Mamma och dottersdag

Hejsan :)

Idag har det varit en underbar dag! Jag var ledigt från skolan, så hade sovmorgon. När jag vaknade gjorde jag Wille fin, för han skulle åka och fotograferas med den nya hundbädde som är svalkande... jättefin blev han :)
På dagen åkte jag och mamma in till Partille. Jag gick till ungdomsmottagningen och efter det åkte vi in till stan. Vi åkte till Tribe och de tog ut läppiercingen åt mig. Den satt riktigt fast, han hade problem med att få ut den och det tog ett bra tag, haha. Nu är den iallafall borta och det ser ut som att det kommer läka finfint! :)
Jag och mamma tog även en lunch nere vid hamnen i solen :)
Sedan tog vi en promenad upp mot Haga och Skansen Kronan, många trappor kan jag säga! Sedan gick vi vidare mot Linné och tog en glass, mys! Innan vi åkte hem i slutet på dagen svängde vi in på Willys och handlade. Nu är vi hemma, har precis bastat. Vi har köpt ett nytt USB som vi har massa nya filmer på, så vi ska snart kolla på "The Wolf Man" om pappa får igång det.

Imorgon kanske jag inte hinner blogga... jag slutar kl 16 och då ska jag hem och baka en kladdkaka som Robert ska bjuda sina arbetskamrater med på fredag, ;)
Sedan ska jag även orientera imorgon, och efter det ska jag baka ännu mera ;)
På kvällen kommer även min pojkvän förbi och ska färga mitt hår, yeeey. Jag hoppas det blir redigt blont denna gången.
Här kommer ett par bilder från plaggen jag köpte igår. Men nu ska jag kila, puss.

Örhängen från H&M, minns inte vad dom kostade, tror det var 29:50:- eller nått.

Linne från Bikbok, 99:-


Skjorts, Veromoda 199:-


Skjorts, Veromoda 199:50:-


Trosor, H&M 49:50:-


Trosor, H&M 49:50:-


Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt fina örhängen :)

2010-05-27 @ 13:12:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0