Klickar hem på tisdag

Tisdag... betyder studiebidrag! :D För min del blir det fanemej shopping som vanligt. Jag som skulle lägga bort tusenlappen och spara till Finland... bara 3 veckor kvar tills jag åker :O
Men jag är hellre snygg när jag åker till Finland än när jag åker hem därifrån, så det får bli till att investera lite saker innan istället. Ska dock tigga lite pengar av pappa för jag måste köpa fler shorts till sommaren...
Men detta har jag bestämt mig för att klicka hem på tisdag iallafall.

Colour Me SEK 149, Nelly Accessories - NELLY.COM

Necklace 100 SEK 99, Nelly Accessories - NELLY.COM

Cecile Chiffong Top SEK 99, Only - NELLY.COM

Khaki Shorts SEK 99, Jeane Blush - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

snygga grejer! :)

2010-05-23 @ 22:09:17
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0