Helgen.

Tänkte berätta lite om helgen. I fredags sov älsklingen hos mig. Mys!
Igår var jag, Malin, Emma och Elin på bio. Vi såg "Sex And The City 2". Jag älskade den lika mycket som 1:an :)
På kvällen åkte jag, Elin, Emma, Malin, Paulina, Cecilia och Cassandra hem till Paulina och firade Malin med tårta och alkohol. Helt okej kväll enligt mig :) Senare körde Cissi mig till älsklingen och där tillbringade jag natten.
Jag och Robert hade väl inte någon jätterolig kväll precis... det var ledsna miner och näsblod :(
Det var väl allt. Idag har jag hjälpt pappa med veden, slappat och kollat på Wallander Dödsängeln, den var bra.
Jag saknar min pojkvän så himla mycket... fastän vi sågs imorse. Han känns så långt borta... jag vill bara vara nära honom hela tiden, blir helt olycklig annars :(

Men hoppas ni haft en skön helg, det har väl jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0