Eurovision Song Contest

Mamma och pappa spelade in det åt mig, så nu sitter jag klistrad. Serbien sjunger nu, alldeles för check låt alltså, hihi. Men helt seriöst så har det inte varit något dåligt bidrag än så länge... och 8 länder har sjungt än så länge. Haha, btw. Det är fan förjävligt att det kan vara möjligt att springa upp på scenen och störa! Heeeelt sjukt, :D
När jag såg "trailern" på Tysklands bidrag i tisdags gissade jag på att dom skulle vinna, och vad gjorde dom ? Haha. Jag är grym, och låten är helt galet grym. Älskar den :)

Vad tycker ni om vinnarlåten ???

Skriver mer senare...


Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

nu skojar du väl? :O

Tycker inte en enda låt var bra :S

2010-05-30 @ 15:15:27
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: The World's Greatest

Det var många riktigt bra låtar, men Tyskland var inte en av dem.

Jag röstade på Israel, Ryssland och Cypern, men gillade även Frankrike, Serbien, Azerbaijan, Georgien och Belgien.

2010-05-30 @ 15:19:37
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0