Better by day

Mitt humör är en berg och dalbana. Jag känner mig ensam för tillfället! Men samtidigt vill jag inte ha uppmärksamhet av någon, då blir jag lätt sur.

Dagen har väl varit okej. Imorse när jag vaknade klarade jag bara inte av håret, så jag tog ledigt från första lektionen och åkte ner till ICA och köpte färg, som jag sedan färgade håret med i omklädningsrummet i skolan, lite läskigt menmen. Det fick bli en mörkblond färg, tänkte att det skulle funka att få bort det gula. Till en början blev det rätt grönt, men nu gillar jag det. Det är fortfarande gula skiftningar när jag har håret uppsatt, men det duger. Är jag bara att låta den efterlängtade solen bleka!
Förövrigt så åkte jag hem efter skolan. Vi kollade btw på en bra film i engelskan. "Freedom Writer". Rekomenderas! Annorlunda, men bra.
Jag har hjälpt pappa med veden idag, och fixat lite inför imorgon. Mer än så har jag inte direkt fått gjort. Sitter just nu och är redigt trött. Kollar på en värdelös film och ska snart se klart "The Wolfman" men mina föräldrar. Jag skulle egentligen tränat idag, var ett bra tag sedan, men jag har ju ingen ork. Det får bli slappisdag idag. Min pojkvän kommer nog och sover över ikväll. Det behöver jag.
Har inget mer att skriva just nu... jag ser fram emot morgondagen med mina flickor. Hoppas vädret blir skönt! Vad kan gå fel egentligen...förrutom vädret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0