9 maj

Hej! :)

Fixar och trixat med bloggen nu ett tag... nu får det vara såhär.
Förövrigt så tänkte jag kolla på Wallander nu, och bara mysa i soffan :) Skola imorgon, jag är frisk. Usch! Dock bara 3 skoldagar denna veckan, skönt. Förhoppningsvis får jag vara med älsklingen i helgen, jag vägrar följa med till sommarstugan. Hade varit himla skönt att bli av med min familj ett dygn ♥

Igår var jag hemma hos älsklingen. Typ satt och snackade med killarna och Becka, och kollade på youtube klipp och sånt under kvällen... inte så värst kul. När killarna drog kollade jag och älsklingen på "Love Actually". Ingen av oss förstod så mycket av filmen... men den var väl okej att ägna sig åt antar jag, iallafall om man är trött på skräckisar och vill ha något lugnt.
Idag har det varit en riktig slappdag. Tv och sånt tjockt. Gott! Söndagar är alltid lika... deprimerande.

Imorgon ska jag tävla, raaawwwrrr. Jag slutar skolan sent, så mamma hämtar mig. Vi åker till Slottskogen för att springa Vårruset. Skönt att få komma igång igen. Känns som att jag varit sjuk hur länge som helst!

Nu ska jag sluta skriva, har inte ens nått intressant på G.
Hoppas ni haft en värd helg :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0