2 Maj

Hello!!

Tänkte börja med att berätta lite om gårdagen. På kvällen träffade jag gänget uppe vid vindskyddet. Grillade korv osv. Mys! Men kallt. Så när de andra drog vidare till Jennad vid 23 tiden åkte jag och Robert upp till mig. Efter en lite konstig kväll ordnade sig allt tillslut och det blev en mysig kväll.

Idag var det dansuppvisning! Det gick jättebra faktiskt. Efter dansen skulle jag ta bussen hem, men det var massa knas så fick vänta över en timma på bussjäveln. Jaja, jag kom hem tillslut iallafall!
Nu sitter jag här och kollar på Wipeout. Så gott med så fint väder idag, tråkigt att det ska bli kasst imorgon...
Jag saknar min pojkvän, men ikväll ska jag vara hemma. Kolla på film med familjen och äta kebabrulle, muuums.
Imorgon börjar jag 14. Raaawwwr! Jag har tagit ledig första lektionen och andra lektionen är det simning, fetglöm. Så det blir kort dag imorgon! Slutar 16. Och har ingen dans imorgon :) Sååå skönt! Inte långt svar till sommarlovet nu, mmmmh <3

På tisdag firar jag och älskling 1 år. Vad ska man göra då? Jag har ingen aning... mys ska det bli iallafall.

Hoppas ni haft en skön helg, puss&kram.


Kommentarer
Postat av: IISABEL

det låter bra det :D

2010-05-02 @ 21:07:56
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0