17 Maj

Suttone Maj, Norges nationaldag. Gratulerar!

Tiden går så oerhört fort. Inte många veckor kvar i skolan nu! Riktigt skönt. Förövrigt så är mitt liv väldigt bra. Inget jobbigt eller segt har hänt/kommer hända vad jag vet... så det är rätt gött. Inget att stressa inför!
Jag fick reda på mitt provresultat från nationellaprovet i Matte A-delen. Jag fick 11/16 rätt, vilket jag är väldigt nöjd över. Jag har IG i matte, men om jag visade att jag klarar av kursen på nationella får jag G. Det är ytterligare ett prov på fredag. Maxpoängen på det provet är 34, och jag måste få 9 för att bli godkänd. Det klarar jag nog! :) Ska dock plugga en hel del imorgon hade jag tänkt.
OJ. Nu kom jag på att jag ju har datakunskap imorgon :O Och Maryam har skickat facit till mig, så kanske ska ta en titt på det nu. På onsdag tar jag ledigt btw. Hur skönt som helst. Vi har fotbollsdag, och aah... vad tycker jag om det? Så ovärt att ens vistas i skolan. Helt klart en ledig dag får det bli.
Nästa onsdag är jag också ledig. Studiedag. Skönare kan livet knappast bli. Och jag har massa tur slutar jag klockan 12 på fredag med, men det är att hoppas för mycket nästan.

Idag hade vi iallafall KOP-test i skolan. Springa 3 km på så kort tid som möjligt. Det gick värdelöst kan man säga... mer än så behöver jag nog inte säga. Jag deltog iallafall!
Mamma hämtade mig efter skolan. Skönt. Hon åkte och köpte en jättefin tröja till mig! Sötnos är hon. Sjukt söt var den. Så somrig, från H&M. Ni kanske får en bild... ska tänka på det. <3

Jag har förövrigt gått en lång, härlig promenad med vovvarna idag. Jag har även träffat älsklingen, åkte hem till honom. Mys! Jag slumrade lite.

Nu sitter jag här... ska äta något och träna lite på dataprovet. Ni får nog bild på tröjan imorgon. Ha det gott, puss!

Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

min namnsdag dessutom ;) <3

2010-05-18 @ 11:00:36
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0