Innan skolan

Godmorgon! :)
Min morgon har helt klart varit godkänd. Jag vaknade klockan halv 9, jättehärligt att ha fått sova ut. Första lektionen är nämligen inställd idag så jag börjar kvart i elva! :) Jag ska egentligen ta bussen som går om 4 minuter, men jag bestämde mig för att inte stressa så därför tar jag bussen om en halvtimma och kommer lite försent istället.
Jag har nyss tagit en härlig promenad med hundarna ute i det fina vårvädret, och nu har jag gjort mig en tallrik risgrynsgröt som jag har dekorerat med jordgubbar. Hur gott som helst! Och hur somrigt som helst ;)
MEN, något fruktansvärt har inträffat. Jag har fått 3 stora finnar under vänstra närborren. Det är fan sjukt. 3 stycken! Ni tycker säkert att jag är töntig men dom är verkligen stora. + att dom är precis bredvid min läppiercing så det ser ut som jag har 4 finnar. Jag försökte klämma dom men det gjorde så ont -.-' Hur ska jag lyckas täcka dem idag? Ingen aning. Det är bara att gå runt och skämmas. Usch.
Efter skolan idag ska jag iallafall gymma med Elin. Det behövs! Jag har knappt tränat på hela veckan bortsett från dansen.
Å just det, jag har spanskaprov idag. Wish me luck! ;)

Puss&Kram, ha en bra dag! ♥ Och glöm inte att anmäla er till veckansbloggtävling i inlägget under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0