Dålig bloggerska!

Snacka om att vara dålig på att blogga, men jag är verkligen upptagen 24/7.
Igår träffade jag iallafall Rebecka i stan! :D Vi promenerade och pratade, sedan begav vi oss hem till henne. Min älskade pojkvän tog förresten körkort igår! <3 så jag tog en åktur med honom till Härskogen och promenerade lite, supermys. Vi hittade en mysig grillplats där vi ska spendera en kväll om ett par veckor! :)<3

Idag träffade jag älsklingen en stund på rasten, sedan när jag slutade skolan åkte jag in till stan och träffade Malin. Jag köpte smycken till mig själv, och vi köpte även present till Emma som snart fyller 16 år, woohoo! :D
Efter det åkte jag hem, och då kom älsklingen upp och överraskade mig! :D Så han har varit hos mig hela kvällen, åkte nyss hem. Så jag ska strax göra mig i ordning och hoppa i säng. :) Imorgon slutar jag 12, gött! :D Då hinner jag förmodligen blogga innan älsklingen hämtar upp mig på eftermiddagen. Vi ska nämligen åka till Allum, och sedan sover jag hos honom♥

Hoppas ni hade en bra vecka, skönt med påsklov snart! :D Jag hade förresten matteprov idag. Kunde 2 uppgifter x) Jag suger på matte. Imorgon har jag muntlig redovisning i svenska och engelska. Svenskalektionen ska jag skita i, men engelskan går jag på. Ska kolla på Coco Chanel på morgonen med, den är lite smådryg...

Men nu blir det till att flytta the big ass from the computer! :) Ha det gött, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0