21 Mars

Heeeej! :)

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har haft fullt upp! I fredags sov jag hos Sandra. Vi klev upp klockan 5 igår morse för att bege oss till Frölunda. Där ifrån tog vi bussen gemensamt med dansskolan till Åmål, där regionstävlingen var. Det var en bra dag. Det blev en del träning och vi kollade mycket på de duktiga dansarna, och jag blev väldigt imponerad av hiphoparna! Faktum är att jag är jävligt sugen på att börja dansa hiphop, men tiden räcker ju inte till! "/

För mig och Sandra gick det urkasst i tävlingen. Det blev ingen placering. Vi har aldrig dansat så dåligt, inte ens på träningarna! Det var fruktansvärt och allt var bara fel. Menmen, det kan inte gå sämre än vad det gjorde igår, så bättre lycka nästa gång helt enkelt. Framförallt bättre koreografi och mer träning till nästa tävling! :)

Efter att alla tävlingar slutat igår (runt klockan 18) tog vi bussen hem igen. Stannade och käkade på Max på vägen hem. Bussresan var helt okej, hade roligt sällskap och vi var otroligt trötta allihopa så humorn var på topp! Helt klart en värd dag trots det dåliga uppträdandet på tävlingen.

Igårkväll när jag kom hem var älsklingen hemma hos mig, mys! <3 Idag har vi inte hunnit med så mycket... han tog 13 bussen hem och jag tog senare bussen ner till ICA och köpte naturgodis! Hur gott som helst. Jag hade bett pappa köpa chokladbananer till mig igår, jag älskar det. Dock så köpte han skumbananer med choklad på! x) Lite fel. Menmen, gulligt ändå. Jag fick pengar så nu har jag äntligen köpt mina chokladbananer ändå. Något måste man ju göra för att höja en tråkig söndag som denna!
Förmodligen kommer Sandra till mig om någon timma med. Vi ska träna, sedan åka till dansen. Alltid lika segt att träna på söndagar, men skönt när det väl är gjort.

Nog skrivet, när jag väl skriver så flyter det verkligen på. Hoppas ni haft en bra helg och inte är alltför bakisar! :) Pussar♥


Kommentarer
Postat av: Wiilow - Foto-Tankar -Känslor

Hej.

Allt bra idag?



Bättre lycka nästa tävling. Det låter riktigt kul med dans. Önskar att jag hade tid att lära mig dansa =)



Kram

2010-03-21 @ 15:02:12
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja visst är den:)

Gud va gott med naturgodis!!!

2010-03-21 @ 21:26:03
URL: http://idasamuelson.se
Postat av: Ida

Ja visst är den:)

gud va gott med naturgodis!

2010-03-21 @ 21:33:06
URL: http://idasamuelson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0