I'M BACK!

Heeeej Sverige! Jag har verkligen längtat hem. Nu äntligen är jag på min absoluta favoritplats. I vår hus i Tahult, Landvetter ♥

Jag är lite stressad, jag ska ner och äta snabbt sedan duscha och göra mig i ordning för min älskade pojkvän kommer hit när han slutat jobbet. Jag har saknat honom så!!! Längtar efter honom. ♥

Resan har väl varit okej... jag har dock inte haft internet tillgängligt så det vara lite pest.
Vi har iallafall hälsat på väldigt många släktingar. Mormors bröder, systrar, kusiner, morfars bröder, systrar och kusiner osv osv...
Jag har väl inte direkt njutit av semestern. Det har inte varit en enda solig dag så jag är blek som lakanet... och jag har inte direkt haft roligt hemma hos gamlingarna vi hälsat på. När man inte förstår ett enda ord på finska så är det inte lätt.
Men nu är jag hemma iallafall!:) Hoppas ni alla haft det bra i Sverige. Jag tänkte ta mig tid någon dag och lägga in bilder från Finland och beskriva vad vi gjort och så, men det blir när jag har mer tid.
Det är grymt dyrt i Finland, men jag fick iallafall köpt en del. Detta här på bilden nedan fick jag med mig hem.

Ansiktskräm, Elisabeth Arden - 320:-
Bodybutter hallon, The Body Shop - 175:-
Läppstift, Guerlain - 230:-
Torrshampoo, Tony&Guy - 120:-
Gult nagellack - 40:-
Face scrub, Nivea - 70:-
Rakningskräm, Rfsu - 60:-
Kräm Rfsu - 60:-
Rosa linne, H&M - 50:-
Skjorts, The Garden Collection REA - 99:- (199:-)
Smirnoff - 165:-
Jäger (Den lilla på bilden) - 35:-
Muminskål - 200:-
Läkerol - 4 st för 25:-
Choklad, Anton Berg - 80:-
Och massa massa tuggummin.

Nu ska jag göra mig i ordning. Kanske skriver mer ikväll eller imorgon! Pusssss!


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

nice inköp! :)

svar. hehe tusen tack! allt är super. själv?

2010-06-23 @ 21:16:21
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: rebecka andersson

DITT JÄVLA ÄCKEL MED SHORTSEN!!! JAG HAR LETAT SOM FAN EFTER DE OCH DE FINNS INGENSTANS!!!!!!! :( Har saknat dig, snart blir det havet och massa härliga dagar tsm :) <3

2010-06-23 @ 22:22:45
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

sv: det är toppen baby, synd att klaga, du vet hur det känns :)



(haha fick låten på huvudet)

Själv då ?

2010-06-23 @ 23:42:56
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så gott med choklad. :P

2010-06-24 @ 12:44:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Hihi ingen fara! :)

jo det e bara bra med mig! Själv då? ^^

2010-06-24 @ 17:55:16
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0