Before Finland ''*'''**''

Har packat allt klart nu, förutom telefon och ipod laddaren som sitter på laddning just nu. Får dock verkligen inte glömma dem, för då överlever jag inte dessa 2 kommande veckor. Jag hoppas att det finns internet i Finland, för jag vill kunna uppdatera er om läget utanför Sveriges gränser! :)

Idag har det varit en bra dag. Skolavslutning och nu är det sommarlov. 11 veckor, underbart.
Jag började halv 9, och slutade 10 idag. Skönt! Det var typ bara samling i klassrummet och sedan avslutning med sång, uppträdanden osv i idrottssalen. Vi har så liten idrottssal så 1orna och 2orna får ha avslutning olika tider. Då är det verkligen litet för att vara ett idrottsgymnasium! Haha, värdelöst.
Omg. Gick precis in på en väderprognoshemsida och kollade vädret i Åbo, där kommer vi förmodligen befinna oss mestadels. Det ska inte bli en enda fin dag på 2 veckor! Hoppas dom har fel, jävligt fel.
Någon som vet om det finns internet på Finlandsbåten?

Berättar lite mer om denna fina dag iallafall. Fin och fin, det har ju regnat konstant menmen...
Efter skolavslutningen rensade jag ur mitt skåp och blev hämtad av mamma. Efteratt ha växlat pengar åkte vi till bibblan och jag lånade 2 böcker att ha med till Finland. Vi åkte även och handlade jordgubbar. Ska ta med och smaska på i bilen imorgon. :)
Efter det åkte vi hem och tog en promenad med hundarna. Sedan kom älsklingen hem till mig. Vi lagade tacos och åt. Sedan myste vi och så. På eftermiddagen körde jag hem honom och åkte ner och träffade Malin & Elin i centrum. Vi handlade godis och åkte hem till mig. Kollade på "Fredag den 13e" (Dom var livrädda genom hela filmen, haha.) Sedan satt vi och snackade massa och så. Vid 21 tiden åkte de hem, så då tog jag en regnig promenad ner till Robert. Pratade lite om midsommar osv, sedan körde han hem mig, sötnosen. Jag saknar honom redan extremt. Allt är ju så bra mellan oss! Känns inte bra att lämna honom. Kommer verkligen sakna honom enormt. Vi har ju det så bra!!! ♥ Snart 14 månader med... :) Men det kommer bli underbart att få träffa honom igen om 2 veckor. ♥

Nu sitter jag hör med en skål jordgubbar och mjölk. Måste nog sova snart. Klockan är strax halv tolv och jag ska upp senast 7 imorgon bitti...
Ha det nu jättebra i Sverige! Kolla in på min blogg ibland för jag ska försöka blogga om det finns internet, och lägga in bilder osv. Men ha det underbart! Jag ska försöka. Pusshej ♥

Älskar min pojkvän! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg du har :D

Allt bra med dej?

2010-06-14 @ 20:12:25
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: perfektion

ingen fara, nu är de istället min tur att komma tillbaka för att läsa kommentarer och blogga igen :)

2010-06-16 @ 22:57:44
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0