7 Juni

Nu ska jag ta mig lite tid till att skriva! I fredags var jag alltså på studentuppvaktning. Det var första gången jag varit med på något sådant, så det var väldigt trevligt. Snacka om att jag blev taggad och längtade till min student om 2 år! ;) Efter att vi varit på Charlottes skola i Trollhättan åkte vi hem till dem och åt smörgåsar och tårta. Gotta!
Efter det åkte vi till sommarstugan på kvällen. Jag tränade, powerwalkade in till Upphärad och tillbaka, det var 9 km. Riktigt skönt väder var det!
Vi övernattade i sommarstugan. På lördagen ägnade jag dagen åt att ligga och steka. Fick allt lite bränna tycker jag nog! :) På eftermiddagen powerwalkade jag och mamma. Det blev 7 km blev det.
Efter det åt vi middag och sen bar det av hemåt. Jag åkte hem till Becka på kvällen. Vi gjorde inte så mycket, snackade och åt godis! Fy på mig. Men jag ska unna mig något gott ibland på helgerna, annars har man ju inget gott liv.
På natten i lördags hämtade jag Robert från en fest i Björröd. Sedan åkte vi hem till honom och sov.
I söndags var det Sveriges Nationaldag, antar att ingen missade det. Jag var hemma hos Robert under dagen och åt god middag och efterrätt. Ännu ett minus för min del! Sötsaker hit och dit, bläää.
På kvällen powerwalkade jag ner till sjön och mötte Robert. Vi gick Backarundan och sedan gick jag hem. Det blev 1 mil. När jag kom hem åt jag gott och bastade! Somnade tidigt, det har blivit så dessa dagar när jag har tränat så mycket. :)
Idag var det skola, grymt onödigt. Jag gick dit och det var bara 3-4 stycken som var på lektionen, alla andra hade tagit ledigt. Så jag fick reda på betygen i Samhällskunskap och Datakunskap, sedan åkte jag hem. Kollade på en jättebra film, minns dock inte vad den hette men det var massa kärlek i den, haha ♥
Jag har inte gjort så mycket mer idag. Var ute och sprang/gick en runda nyss. Vet inte hur långt det var med jag var väl ute i 1 timma iallafall. Gott! Nu ska jag snart duscha och så. Jag är grymt nervös inför morgondagen. P-staven ska in i armen. Jag öppnade paketet och jävlar, jag trodde inte den skulle vara så "rund" som den var. Asså, det kommer ju synas ett stort hål när dom tryckt in den! Vidrigt. Jag kommer svimma och det börjar blöda. Hoppas verkligen att bedövningen är i stor dos!
Innan jag ska till läkaren ska jag försöka hitta något på Allum. Mamma vill att jag köper en lång kjol, jag vill hellre ha en klänning... vi får se. Kanske har jag råd med det båda! Jag ska få 500 kr av mamma att handla för så det är gott. Ska även hitta en liten handväska, någon gullig en! Blev riktigt förtjust i den som mamma köpte på H&M förra veckan... men känns ju sådär att köpa en likadan när man kanske kan låna hennes ibland...

Jag lovar att försöka hinna skriva imorgon. Ni vill väl veta hur det gick hos läkaren!
Ha det bra sålänge, slänger in ett par bilder från Studentuppvaktningen i fredags. Puss!








Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

jävla äckel som har bastu!! På biggest loser satt de i bastu med massa tjocka kläder och ger ner i vikt x) haha, om du känner dig extra lat en dag kan du ju alltid gå den vägen ;)

2010-06-08 @ 16:07:43
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Härliga bilder frå min student as fina ;) Tack för att ni kom ;) Kram C

2010-06-24 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0