3 Juni

Har verkligen inte lust att skriva och sitta inne framför datorn när vädret är perfect. Menmen, ibland får man ta sig tid att uppdatera iallafall.

I tisdags var jag på Botaniska med mamma... kanske har skrivit det redan? Aja, solade, fikade osv. Mys!
Igår började mitt nya liv. Efter skolan träffade jag pojkvännen. Vi powerwalkade 1 mil. På kvällen grillades det och så.
Idag efter skolan powerwalkade jag och älskling 8 km. Jag ska alltså lyckas gå ner 3 kg innan den 2 Juli. Jag vet inte hur det ska gå, men jag ska kämpa varje dag. Dock fungerar inte vågen, så jag har ju ingen koll på när jag gått ner 3 kg. Har precis bytt batteri på vågen, men när jag ställer mig på den står det att jag väger 85 kg... och så mycket är det ju inte direkt. Jag får förlita mig på vår andra våg, men den går också lite galet.
Efter powerwalkandet idag åkte jag, Torre och älsklingen till Allum. Jag skulle leta efter skjorts med fick inte köpt något. Ska nog köpa en långklänning istället, eller en tunika på tisdag.

Nu ska jag dra, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0