27 Juni

Hej :)

Jag har varit för upptagen för att sitta framför datorn... men får väl ta mig lite tid nu ändå.
I torsdags var jag i stan med mamma och inhandlade mina första converse. Marinblå och alltför vackra! 699:- , antar att alla vet vad de kostar iofs... höhö.
Jag var även med Becka lite i torsdags, pratade och sådant. På kvällen var jag med min pojkvän. Minns inte direkt vad som hände... jag sov hos honom iallafall, det är väl det enda jag minns.

I fredags, midsommarafton åt vi först midsommarmiddag hemma hos pojkvännen. Sedan var jag med honom, Becka, Tobba, Matto och en liten stund med Mathilda och Nathalie. Vi var hemma hos Robert, drack gooa drinkar i det vackra vädret. Vackrare väder gick ju knappt att få på midsommarafton! Vi grillade med och senare på kvällen bar det av ner till sjön. Där stannade jag och Becka i någon timma. Var "fest" eller vad man nu ska kalla det där nere. Helt okej, min bror var där och presenterade oss stolt för de flesta...
Sedan gick vi hem till dem igen och senare gick vi till Roberts granne. Där utmanade Tobba och Matto mig i pilkastning och som bilden här nedan visar, vann jag överlägset på fyllan! Helt grymt att jag äger alla killar.
Vid 3 tiden eller nått gick vi tillbaka till Robert och lade oss. Inte den bästamidsommarafton med tanke på att jag ville åka till Falkenberg, men vi fick anpassa oss till situationen och göra det bästa av det och det blev helt okej! :)

I lördags var jag ensam hemma, lördag till söndag. Så på dagen solade jag lite, senare på eftermiddagen tog jag en promenad till älsklingen och vi gick gemensamt upp till Landehof, och sedan upp till mig igen. På kvällen åkte vi ner och köpte pizza som vi tjockade oss med framför tvn. Somnade sedan till en film.
Idag åkte han hem vid 12 tiden, då kom Malin och Emma hit. Vi solade och åt glass med jordgubbar & snackade skit. Trevligt! :)
Mer än så har jag inte hunnit med idag... ska nog snart äta middag med familjen. Nu får det räcka med skrivandet! Jag ska kolla upp när bussarna går imorgon för jag och Becka ska ut till havet... ♥
Puss&Kram, hoppas ni haft en skön midsommarhelg...! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns nog nästan inget så gott som glass. :P

2010-06-28 @ 01:01:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0