22:16

Heeeej :)

Nu har jag packat klart! Har några grejer som tvättas och så, men för det mesta är allt klart inför utlandsresan på fredag! Jag, mamma, mormor och morfar åker till Stockholm tidigt på fredag morgon. Vi ska åka till Kolmården, drive in med bilen! :) Ska bli roligt. Vid 19 tiden går båten från Stockholm till Finland. Det tar nästan 12 timmar, så vi kommer att övernatta på båten. Jag ÄLSKAR att åka stora båtar. Finns oftast väldigt mycket att göra och upptäcka. Jag älskar affärerna :) Finns alltid massa fina och goa saker.

Nog pratat om det. Jag har inte gjort så mycket idag... jag åkte ju till skolan igår som jag skrev förut. Lämnade tillbaka böcker i biblioteket och så. Sedan åkte jag hem, och slappade. På eftermiddagen tog jag bussen tillmin pojkvän. Vi tog en regnig promenad i pissvädret. Sedan tog jag bussen hem igen, och packade. Nu ska strax mamma hjälpa mig att tvätta håret över badkarskanten. Jag tog av förbandet/bandaget förut. Men jag är omplåstrad och det får absolut inte komma in vatten innanför plåstret på 5 dagar, så jag får inte duscha. Därför får hon hjälpa mig at tvätta håret så jag slipper bli blöt. Men självklart tvättar jag kroppen också, bara inte armen. :)

Förövrigt så är det skolavslutning imorgon. Jag vet inte hur det går till... har inte varit med på någon nu i Gymnasiet. Jag var ju i USA när det var julavslutning...
Men jag tror att det blir ganska originellt. Vi träffas väl i klassrummet och pratar, sedan går vi till idrottshallen där rektorn håller tal och någon uppträder osv. Jag börjar iallafall 8.20 och slutar 9.45, så det är gott! Mamma kör mig till och från skolan. Efter skolan ska vi åka och växla pengar, och sedan åker vi till biblioteket och lånar med oss ett par böcker att läsa under resan.

På dagen imorgon skulle älsklingen komma hem till mig. Umgås och pussa på honom ovanligt mycket eftersom att vi inte kommer ses på 2 veckor. På eftermiddagen ska jag träffa Malin och Elin. Vi ska hyra film, och äta godis hemma hos mig. Jag ska faktiskt unna mig något trots att jag försöker gå ner i vikt... men lite mörk choklad ska jag allt stoppa i mig. Har ju lyckats gått ner 2,5 kg på 1 vecka så lite mörk choklad är jag fan värd. Ska ju träna imorgon med...

Och måste lägga mig tidigt imorgon! För på fredag är det av. Åka och träffa hela tjocka släkten som jag träffade när jag senast var det, för 12 år sedan... :o
Ni får ha det så bra, jag bloggar nog imorgon med. Puss&Kram!
Just det... datorn får följa med till Finland. Jag hoppas att det finns internet någonstans där vi ska bo!


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hehe aah aokej ;D a jag har inte ens provat någon byxdress.. hmm, jag är faktsikt ganska så långt och smal.. så kanske de passar ;D får väll prova

2010-06-10 @ 12:01:01
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hehe tack! :D dom kmr från scorette!

sommarlov nu?

:)

2010-06-10 @ 12:01:33
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0