Zebra is back!

Vet ni vad? :D Igår köpte mamma ett nytt zebratält till mig!!! Zebra is back ♥ Me like. Trodde inte ens att de såldes längre men det var till och med 20% rea, ingen vill väl ha dem! XD
Idag har det iallafall varit en helt okej dag. Började som vanligt halv 7 och slutade kvart i 5. Långa dagar! Men det är för att vi ska kunna sluta halv 2 på fredagar, vilket iofs är jävligt skönt.
Idag fick jag plocka ihop min första egna order! :) Till Svenska Försvarets hundar som skulle ha liggunderlagg/bäddar. Har även plockat ihop leksaker som något zooaffär i Borås hade beställt. Det var lite pinsamt, jag glömde att skriva på datorn att frakten skulle betalas med, så när frakturan kom ut och min pappa inspekterade blev det lite pinsamt, men sånt händer. Jag har tydligen gjort minst fel av alla de som kommit nya till lagret. Men Gibbon gick iallafall -75 idag pga mig. ;)

Jag har även sattit på streckkoder på hur många lådor med hundliggunderlag som helst! Jag upptäckte att det var något fel på streckkoden när jag skulle göra i ordning ordern till försvarets hundar, så då blev jag erbjuden att trycka ut nya och klistra på. Har räknat ut att det var 25 kartonger och i varje kartong var det 25 st underlägg. 25 gånger 25... 625 st eller nått sånt. Det var riktigt långtråkigt och tog krafter från benen och ryggen. Annars var det en bra dag! Jag och pappa käkade lunch på Sibylla. Snart får jag lägga av med skitmaten och börja tänka på figuren, men man har ju fan ingen ork när man jobbar! xD Nu förstår jag varför mina kompisar och min pojkvän är så sega när de kommer hem från jobbet. Sista timmen på jobbet var väldigt seg... alla ordnar var klara så det fanns i princip inget att göra... det tar nästan ännu mer på krafterna att inte göra något.
När jag slutade åkte iallafall jag och pappa hem och åt middag med familjen. Sedan åkte jag hem till min pojkvän och dit kom sedan Torre och Erik. Vi åkte till Honasjön och Torre & Robert badade. Sedan åkte vi hemåt igen. Torre skjutsade mig upp för han tog körkort häromdan...

Det var väl allt jag hade att komma med idag :) Har nyss duschat, ligger här i sängen med 70% choklad som jag ska mumsa lite på. Jag ska även somna till en film. Igår somnade jag till Red Dragon, idag får det bli något annat. Vet inte vad än.
Hoppas ni haft en bra dag! Pusss


(Min arbetsplats logga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0