This weekend

Hello, jag får väl ta och berätta lite om helgen nu då! :)
I fredags efter jobbet blev det till att åka och käka glass med familjen, gotta. På kvällen åkte jag och Robert till sjön och träffade Torre, Tobbe, Philip, Jennad, Basse, Erik, Markus och hans flickvän Anna. Det var trevligt! Killarna badade och jag & Anna satt väl mest och snackade :)
Senare på kvällen åkte vi till Lunna en stund och kollade när killarna spelade fotboll, men det var så mycket knott så vi gav upp efter ett tag och jag & Robert åkte hem till mig och sov. Bra kväll! :)
Igår åkte vi alla + Becka till Honasjön igen och solade & badade. Vi åt även pizza som killarna varit och handlat. Härligt och underbart väder! På eftermiddagen begav vi oss hemåt. Jag åt middag med familjen och så, och på kvällen åkte vi alla till Honasjön ännu en gång. Vi grillade Marshmallows och killarna badade. Mys! På kvällen åkte vi till centrum och där skildes vi åt. Jag övernattade hos Robert.
Idag har jag och pappa varit och handlat en ny telefon, mer än så har vi inte direkt gjort idag. Det har ju varit så himla varmt! Riktig tropisk värme.
Helgen har iallafall varit jättebra och mysig tycker jag. Tråkigt att Anna åkte hem till Sthlm igen idag. Himla trevlig tjej! Måste helt klart ses igen. ♥

Här kommer lite bilder från helgen... de flesta tagna från Beckas blogg!

Lördag eftermiddag
Bath.

Jag!

Robert, Tobbe, Matto, Anna, becka!


Pojkvän!

Pojkvän!


Lördag kväll
Jag & Anna!

Killarna


Kommentarer
Postat av: milia ♥

tack :D härliga bilder

2010-07-11 @ 20:30:12
URL: http://miliahs.blogg.se/
Postat av: milia ♥

absolut sj :)

2010-07-11 @ 20:48:50
URL: http://miliahs.blogg.se/
Postat av: Mandie

Vilken design tycker du jag ska ha? :D



http://amandaforzlow.blogg.se/2010/july/vilken-design-ar-snyggast.html#comment



1 eller 2.

Tack på förhand :D

2010-07-11 @ 21:07:19
URL: http://amandaforzlow.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad gulligt du skrev om mig i din blogg. jag ville inte heller åka hem:( du är också en underbar tjej gumman! Vi måste ses snart igen:) Puss

2010-07-12 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0