RESAN BOKAD

Jag är lycklig, både jag och Becka är lyckliga! Om 36 dagar åker vi till Agia Napa, Cypern. Underbart!
Vi var i stan förrut och köpte biljetterna. Vi har även varit hemma hos mig och kollat outfits, det finns en del jag behöver inköpa. Vi har även varit nere i centrum och köpt choklad, ännu mer choklad och hårfärg. Nu är vi hemma hos henne och kollar outfits, jag är så jävla avundsjuk på människan. Skulle kunna döda för hennes garderob! Vi har iallafall hittat massa snygga kläder som hon ska ha med sig, äcklet.
Vi har även färghat mitt hår, nu får ni en bild. Vi säger så! Pusss.


Kommentarer
Postat av: Anja

Nej jag har köpt en speciell navulpiercing som är längre och böjbar. och du får också ha dig en trevlig resa! vem reser du med ? :d

2010-07-31 @ 23:04:02
URL: http://aanjakortzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0