Halmstad

Hej bloggen! :)

Det var ett tag sedan... i söndags åkte nämligen jag och Becka till Halmstad!
Har tältet på en camping vid havet utanför Halmstad från söndags till igår, då vi kom hem. Helt okej lillsemester!
I måndags var det ganska så dåligt väder, så då åkte vi med min familj in till Halmstad och kollade rean lite. Det är svårt att hitta något! Bara kassa storlekar och tråkiga plagg. Becka hittade iallafall ett skärp.
Hon fyllde förresten 17 år i måndags med! Grattis ♥
På kvällen satt vi vid havet och åt pringles och kollade killar, haha.

I tisdags var det toppenväder! Hela dagen ägnades åt att ligga på stranden och steka - vi båda blev rätt så brända.
På kvällen grillade vi och åt godis i husvagnen, höhö.
I går på vägen hem åkte vi till Skreastrand, som förövrigt är den bästa stranden enligt mig. Dock var vädret inte så roligt så vi var inte där så länge. På eftermiddagen åkte vi hem igen.
Igår var jag med och firade Becka lite. Var hemma hos dem och åt middag & tårta. Trevligt och gott! Jag övernattade även hos Robert.

Idag har jag inte gjort så mycket... åkte med Robert ner till centrum en sväng förrut, sedan hem. Nu ska jag lägga upp lite bilder och sedan blir det till att äta tacos, mums.
Imorgon ska jag, mamma och Becka till NELLYBUTIKEN! Grymt eller vaddå? Slutrea, me like. Hoppas verkligen på att hitta en tjocktröja/kofta, leggings och oversize t-shirt. Behöver någon cool t-shirt att ha på mig tillsammans med mina ormskinnsleggings imorgon kväll när jag & mamma ska ut och äta och sedan gå på konsert,  P ! N K!
Så imorgon blir det helt klart en bra dag, om jag hittar något på Nelly då, haha.

Hoppas ni haft en bra vecka hittills iallafall, här kommer lite bilder! Pussar.

Chillkväll på stranden


Becka goes brun


Gotta!


Mums.


Haverdal Beach

Haverdal Beach


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

ooh varit i hstad? :D där bor ju jag

2010-07-22 @ 19:19:16
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja visst är dom fina :) Vill ha!

2010-07-22 @ 19:27:11
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: mathea

sv: Ja, arvikafestivalen var lika bra som alla andra år! :) Dock inte lika bra band som de föregående åren, som de även förlorade på iår. Du får komma dit om det blir något nästa år. Festivalen kanske kommer att gå i konkurs.. <3

2010-07-22 @ 19:45:18
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0