Confused

Jag känner mig väldigt förvirrad och helt sämst. Fråga mig inte varför. Alla känslor på samma gång, som kryddas på av att min allra bästa vän, barndomsvän, är med barn i 5 månaden. Jag fick nog en stark reaktion bara. Jag har typ varit i psykisk obalans på sistone. Låter lite konstigt, men typ känslomässigt ur balans. Allt har varit knas.
Jag älskar dig min vän. Du kan prata med mig om allt. Jag ska bli bättre. Jag ska stötta dig till 100 %.
To death do us apart.




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anja

Jag älskar dig vet du, oavsett vad. och du kunde ju inte veta, så känn dig inte dum. nu vet du och nu är du en underbar vän precis som du alltid har varit! <3

2010-07-13 @ 22:11:19
URL: http://aanjakortzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0