bakfylla

Äntligen lyckades jag fatta hur man skriver blogginlãgg på mobilen. Tänkte bara uppdatera er om att festen i sãtila igår sög . Hela kvällen spelade vi bara öl spelet. Jag hällde bara i mig Skit i onödan och nu får jag smaka på min egen medicin. Pulsen är skyhög, huvudet pulserar och innehållet i magen vill upp. Aldrig mer sprit. Aldrig. Pga att festen var tråkig igår så tog vi sista bussen hem halv två. Fick gå från centrum upp till Robert, förjãvligt. Väl där somnade vi fort. Mamma hämtade mig där imorse. Jag o pappa har hyrt Alice i underlandet som vi ska se med familjen sen, min moster är också här idag. Usch, nu orkar jag inte mer. Får fortsatta vila lite o dricka vatten. Kanske ta en dusch, jag stinker. Pusss

Kommentarer
Postat av: bjorne

Av skadan blir man vis,kanske bara tills nästa helg men alltid nåt,må som du förtjänar,haha.

2010-07-25 @ 13:37:27
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0