5 Juli - Hemma!

Hej på er!

Hoppas ni haft det bra! För det har verkligen jag. Det har varit väldigt trevligt där uppe. Vi åkte upp till Höljes redan i onsdagsnatt. Var framme på fredagseftermiddagen. Under helgen har vi kollat på rally då såklart, druckit gott, träffat trevligt folk, dansat lite grann, grillat, badat (första doppet för mig i år), solat och sovit i tält. Vädret var ju underbart fram tills igår. ;)
De största tävlande i rallycrossen i år var Tanner Foust (USA), Andreas Eriksson, Stig-Olov (Stecka) Walfridsson, Kenneth Hansen mm. Vinnaren i Division 2 var en norsk, vinnaren i Division 1A var en ryss och vinnaren i Division var en norsk. Alltså ingen svensk vinnare i år! Kenneth Hansen kom iallafall på 2:a plats. :)
Ni får några bilder som beskriver helgen sedan.
Dock har det hänt 2 väldigt tråkiga saker i helgen. Igår blev mitt zebratält snott! Förjävligt. De säljs inte längre! Fan vilka idioter det finns alltså. Jag har även tappat min navelpiercing, så under helgen hann hålet växa igen och nu får jag inte igenom något piercing så jag är helt piercingfri. Riktigt sorgligt för jag avskyr verkligen min navel och piercingen gjorde den snygg på något sätt...
Mamma har erbjudit sig att betala ett nytt hål men jag tänker inte lägga mig under nålen igen. Även om det inte gjorde så speciellt ont, men jag orkar fan inte med det. Så himla lång läketid osv... men sorgligt är det iallafall. Nu ska jag iallafall försöka sälja mina 7 veckra piercingar, egentligen har jag 10 st men 1 tappade jag ju, och två stycken har jag använt väldigt mycket så jag säljer de som är fina och de flesta av dem är näst intill oanvända. Bilder och pris kommer senare.

Förövrigt så börjar jag jobba imorgon, och någon dag i veckan ska nog jag och Becka försöka komma iväg på Eclipse, kanske på fredag?
Nu ska jag iallafall strax basta så här kommer lite bilder från helgen... puss.

Posar'n ♥

Jag och sommarens sjukt goda nya rekorderlig cider - Smultron & Kiwi!

Robert är en duktig fotograf

Vid vattnet

Jag & Robert

Racing

Egopics

Emil, Robert

Robert, jag, Marcus

Första doppet, jag blir nerstänkt!

Pojkvän ♥

Alla förare

Alla förare

(Division 1A)

(Vinnare Division 1)

Robert och en utav Sveriges bästa rallycrossförare Kenneth Hansen!

Jag snosar, godnatt!


Kommentarer
Postat av: bjorne

Är lite sen med mitt svar men har varit där 8 år i rad och sett på tävlingarna -supit och haft hur kul som helst.

2010-07-17 @ 18:31:10
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0