16 Juli

Ja hejhej.

Kan ju inte direkt påstå att jag har roligt... vi sitter ute på Roberts veranda och dricker 2,35 or. Goooa är dom iallafall. Idag har det väl inte hänt något speciellt direkt... sov ganska så länge, hos pojkvännen då. Under dagen solade jag & Becka, och på eftermiddagen köptes det pizza. Senare på kvällen kom killarna hit och, aah jag har inte speciellt kul. Imorgon ska tydligen killarna hem till Bojn, tycker det är dålig stil att min pojkvän inte ens berättade det. Vi skulle ju vara här hela helgen... han kan ju iallafall säga att alla ska dit och att han vill ha med mig. Att säga att "du kan väl följa med" eller "jag vill att du följer med!", är inte samma sak och innebörd. Men aja, jag får sluta klaga... känner att jag börjar få irritationer och jag vet precis varför. Alltid samma visa!
Sluta klaga nu Katrin, ryck upp dig. Men jag önskar att allt var perfecto.
Men jag kan berätta om gårdagen iallafall. På kvällen grillades det hemma, och senare åkte jag och Becka in till stan och gick på bio. Den var helt underbaaaaaar! Helt klart bästa twilight filmen hittills. Och jag har blivit tveksam, jag tycker nog att Jacob är näst intill lika underbar som Edward. LOVELOVELOVE! ♥
På kvällen åkte vi hem till Robert och jag, han och hans bror kollade på Hey Baberiba avsnitt långt in på natten.
Ha en skön helg, pusss.


Kommentarer
Postat av: Anja

Du får inte tycka att bella och jacob ska bli tsm då blir jag ledsen :o du måste vara i team edwrd med mig :O:O !

2010-07-17 @ 11:11:43
URL: http://aanjakortzon.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Åh tackar tackar ^^,



Allt bra i sommarvärmen? ^^,

2010-07-17 @ 12:53:49
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

asså OMG.. hur snygg får man lov att bli egentligen heh=?? :D

2010-07-17 @ 15:31:47
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0