15 Juli

Hejhej.

Nu sitter jag här framför datorn och gör absolut ingenting. Det är så urkasst väder så jag ska snart hoppa in i bastun och njuta lite. Ikväll ska jag och Becka gå på bio, eclipse. Det ser jag fram emot! Den verkar jättebra. :)
Mamma och pappa ska ha hem två vänner på grillkväll ikväll, så jag får väl vara lite social för de kanske tar med sin son och han vill väl ha sällskap... bion börjar ju inte förrän klockan 21.

Jag kan berätta lite om gårdagen. Jag och Becka åkte till Honasjön och solade på dagen, gött! Efter någon timma åkte vi till Sockertoppen och köpte kulglass som vi njöt av i solen, sedan (tjocka som vi är) köpte vi med pringles till Honasjön. Senare på eftermiddagen kom Robert, Torre och Erik dit med. På kvällen åkte jag och Becka till ICA och handlade lite, sedan åkte Robert och jag upp till mig. Vi lagade middag tillsammans som vi avnjöt i solen. Glass med varma smultron och choklad till efterrätt! Vi pratade även en del så det ska nog bli lite bättre mellan oss nu hedanefter...
På kvällen kollade vi på "Friday the 13th" och somnade vid 1 tiden typ.
Idag vaknade vi vid 13 tiden och har inte gjort så mycket idag. När jag och mamma åkte ner och handlade förrut körde vi hem Robert.
Nu säger mamma att jag måste gå ut med hundarna... kul liv, ÄCKLIGT VÄDER! Men får väl stå ut...

Ha en skön dag, puss.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

låter som en bra dag :)

2010-07-17 @ 10:51:43
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0