13 Juli

Tiden går så fort.... sorgligt fort...

Igår åkte vi till havet, min familj och Robert. Öckerö. Där träffade vi även hans familj. Det var rätt kasst väder så det blev inte mycket till sol och bad tyvärr. På kvällen åkte vi till Honasjön, jag, Becka & killgänget. Det blev bad, sedan begav vi oss hem till mig på krök. Helt okej kväll.

Idag har jag varit med Pauo, Cissi och Malin. Tjejkväll, med tacos, godis och film. Blev inte mycket film dock. Men det skulle blivit! Var mest snack osv... helt okej!

Det var väl det jag hade... nu sitter jag här alldeles ensam och ska sova ensam i natt, inte kul. Ska kolla på filmen nu som vi hyrde men aldrig kollade på. "Long Weekend". en skräckis, verkar dock lite B men jag får väl ge den en chans...
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0