With my babyboy

Hello, nu är jag hemma hos älsklingen och allt är underbart.
Jag har förövrigt ridit hela dagen med Malin, superskönt. Massa härliga bilder blev tagna också! Så det får ni se resultatet av någon dag när jag hinner :) Måste säga att jag är stolt över mig själv, en riktigt duktig ryttare har jag blivit! x)
Efter allt efterarbete i stallet, tog jag och Malin bussen till Landvetter. Vid 5 tiden åkte jag hem. Gick ut med hundarna, åt, duschade och gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag hem till älsklingen vid 7 tiden. Åt ytterligare hemma hos honom, och mumsade på en härlig efterrätt och kollade bilder på datan. Nu börjar det bli sent så vi ska lägga oss och kolla på skräckis. "Orphan" hade vi tänkt oss. Verkar vara en riktig skräckfilm och har fått väldigt bra kritik så jag hoppas på att inte bli besviken! Har helt klart höga förväntningar.
Nu får det räcka för idag, ha en fortsatt skön helg! Nu ska vi mysa. Pusss<3

Kommentarer
Postat av: maliiin :D

oja en riktig grandpix ryttare är du katrin,

nej faktiskt inte så dålig ;)

vill se dig rida i ridhuset, för när vi rider i paddocken eller ute oså blir de ba släng och en pigg okoncentrerad bello ;)

MEN VAD KAN MAN SÄGA, DU HAR EN DUKTIG LÄRARE ( MIG ) hhaha :d

2010-01-30 @ 22:33:30
URL: http://malinbackluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0