9 Januari

Hej på er där hemma i Sverige!

Nu sitter jag på flygplatsen i Miami och väntar. Mamma, pappa och Emil går runt i affärer och kollar lite. Vårt flyg går om mindre än 2 timmar. Vi har ätit på en restaurang här på flygplatsen, spagetti med köttbullar - inte så gott här.

Jag vill verkligen komma hem nu. Vi ska liksom flyga hur mycket som helst nu! Sammanlagt ca 15 timmar. Plus 2 mellanlandningar. Vill bara komma hem nu och pussa på min pojkvän.
+ han är inte inne på msn nu när jag är det, och det gör mig deprimerad. :/ Menmen. Jag är iallafall hemma ganska så snart. Klockan 14.00 lokal tid imorgon. Ni får ha det himla bra, för jag vettefan om jag kommer ha det så bra uppe i luften, haha.

Puss på er! Ha en bra fortsatt helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0