5 Januari

HejsanHejsanHejsan.

Dagen har varit bra bra bra.
Började med att vi vaknade upp och solen var på topp! Spenderade flera timmar nere vid poolen och stekte. Riktigt härligt! Jag tror att det röda börjar försvinna nu och jag blir mer och mer brun vilket är bra. Om jag ska tro på väderrapporterna så är det sista dagen det är fint väder imorgon, så det är bäst att utnyttja de få dagar man har.
På dagen åkte Emil och pappa iväg ut på havet på fisketur, vilket var förjävla skönt helt enkelt!
Jag och mamma gick ner till havet och solade lite till + åt glass. Kan det bli mer sommarstämning eller? Knappast.
På eftermiddagen tog jag och mamma en taxi in till Miami, köpcentret Aventura Mall! Ett enormt märkesköpcenter med 280 butiker. Me like :)
Där shoppade vi lite. Fick köpt blandannat örhängen, linne/tunika från forever 21, kofta från en butik jag inte minns, tjocktröja från Forever 21, Body Lotion jordgubb/champagne från Victoria Secret, väska från en butik jag inte minns, presenter till X. Jag tror jag fick med allt där. Det känns skönt att ha köpt allt jag behövt nu. Jag har bara strumpbyxor och röda örhängen kvar som behövs inhandlas inom kort, men det blir väl förmodligen så att jag handlar det i Sverige!
Nu har vi nyss kommit hem från shoppingrundan. Jag är helt slut i benen! Ska bli gott att lägga sig i sängen strax.
Just nu sitter jag nere i lobbyn och käkad Amerikanskt godis (från automat). Först stoppade jag i pengar, men då kom det ut fel godispåse, så jag fick stoppa i ytterligare pengar och nu har jag den påsen jag vill ha med, haha. Och det var inte gott! Jag nåste påpeka att svenskt godis slår det amerikanska med marginaler. De enda godiset som finns här som man känner igen från Sverige är M&M och Snickers. Bra att veta va? Haha.

Nog pratat om godis. Nu ska jag dra mig upp på rummet. Det var iallafall riktigt skönt med en tjejdag idag, det behövdes helt klart. Tack mamma! Och tack för att du köpte väskan till mig<3

Puss&Kram hoppas ni har det bra ♥


Kommentarer
Postat av: MICHA

svar

Okej, aa den on vet jag vilken det ar, mycket fin strand hihi :D nar aker du hem ifran USA da ? :D<3

2010-01-06 @ 09:49:54
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: v

Svar

tack så mycket!;D<3

2010-01-06 @ 12:52:22
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0