4 Januari

Hejsan

Nu är jag på dåligt humör, igen. Emil och pappa ska ut och fiska hela dagen imorgon, så då tänkte jag och mamma ta en taxi och shoppa på Miami Beach. Problemet är att det inte finns några outlets på Miami beach, och mamma vill inte åka enda in till Miami med taxi eftersom att det är dyrt, så jag vettefan hur vi ska göra. :( Jag har hittat en jättebra outlet inne i Miami med över 200 butiker, vill verkligen dit! :O

Förövrigt så har dagen varit bra. Vi solade i ett par timmar (Det var väldigt fint väder idag, tack vare att ni bad till gud som jag vet att ni gjorde!) Tack för det. Jag brände mig dock, så nu är jag inte brun. Jag är röd överallt! Främst i ansiktet och vid nyckelbenen och halsen. Inte kul alls. Jag får se hur jag gör med solningen imorgon. Jag måste ju bli brun, inte röd!! :O

Efter solningen gick vi en lång strandpromenad, åt andra hållet idag. Vi satte oss vid en utebar och jag drack världens godaste fruktsmoothie. :)
På eftermiddagen gick vi till ett uteställe och käkade, för mig blev det en massa olika köttsorter typ. Helt okej. Det coola var att Lindsay Lohan, Robin Williams, Nicky Hilton, Paris Hilton och Nicole Richi ätit på samma restaurang! :)
Juste, vi såg en kändis på stranden idag. Gissa vem?! PER GESSLE, HAHA. Helt sjukt. Här har man varit lite överallt i USA i snart 3 veckor, och den enda kändisen man stöter på är svensken Per Gessle. Lite skumt! :P

Efter restaurangen gick vi iallafall och handlade. Jag köpte ögonskuggor, lipinflation och concealer (Hoppas det går att täcka mitt tomatröda ansikte!)
Efter handlandet gick vi tillbaka till hotellet och nu sitter jag här. Ska gå upp på rummet nu och förklara shoppingsituatuonen för mamma. Om jag har äckligt med tur så ger hon med sig och vi åker till outleten i Miami. Om inte, har jag en jädrans otur och då blir vi sittandes på hotellet imorgon. Ni ber för mig igen va? ;)

Här kommer några bilder från dagen, puss, ha det bra ♥

Vårt luffiga hotell..


En söt ekore. Det finns mycket sådana här!


Härliga palmer ;)


Strandpromenad


MeMeMe


Godnatt på er!

 


Kommentarer
Postat av: v

svar

det är bara bra;d



btw, kan du rösta på mig på veckans blogg?;d

här har du tävlingen!;D



http://saatisfaaction.blogg.se/2010/january/vidare-i-veckansblogg-tavlingen-ar.html#comment

2010-01-05 @ 09:41:32
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: MICHA

svar

Hihi, tacktack :D ja jag har det underbart bara trakigt att jag snart ska aka hem efter en manad , det gar fooort ! :( Just nu befinner jag mig i Koh Samed , en o mitt ute i ingenstans och vi bor i sana bongalos och strand o havet ar underbart ! :D kram

2010-01-05 @ 17:12:31
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0