30 Januari

Heej

Vaknade för ett par timmar sedan. Äter mackor och kollar på Ice Age, så sorglig är den! :'(
Igår kunde jag inte skriva något, pga att pappa renoverar övervåningen och då kunde inte internet vara ikopplat, men nu har jag lånat Tre modemet av Emil så nu funkar det.

Igår var jag i skolan, skippade dock sista lektionen eftersom att jag skulle till läkaren. Efter läkaren gick jag och lånade en bok på biblioteket, och sedan åkte jag in till stan. Gick till Valhalla och lade mig i bastun i någon timma :) Sjukt gött. Sedan kom Alexandra och Amanda! Vi simmade... men inte så långt, vissa var lite lata. x)
Det blev väl iallafall 700 meter eller något liknande. Vi bastade och gjorde oss i ordning, sedan tog vi bussen hem. Vi hade tydligen bestämt att vi skulle sova över, men jag hade helt och hållet glömt bort det, så vi får ta det en annan gång! Jag åkte iallafall hem, och åt tacos med familjen. Sedan började jag och mamma bråka så jag orkade inte med kvällen helt enkelt. Gick och lade mig vid 8 tiden, och somnade vid halv 10. Lyckad fredagskväll måste jag säga.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... tror att jag ska sova hos Robert ikväll, men känner att jag måste röra på mig nu under dagen. Jag känner mig lat. Jag känner för att simma, riktigt långt. Dock har jag inget busskort så kan inte ta mig in till stan. :( Förmodligen så åker jag till Härryda och rider med Malin. Min rumpa behöver den sorts träning, helt klart! Så nu ska jag pallra mig upp och byta om till sexiga ridkläder. Vi hörs senare eller imorgon!

Pusselipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0