23 Januari

Godmorgon!

Nu har vi nyss ätit frukost. Igår kväll kollade vi på American Pie som sagt. Helt okej, men jag förstår inte varför de ska döpa den till American Pie! Den hade inget med originalen att göra.
Vi kollade även på Instängd igår. Mycket bra film! Dock har den både sina smått sega stunder, och ibland vidrigt läskiga. Mitt hjärta flög upp i halsen ett flertal gånger!
Vi såg inte klart på filmen igår, för vi var trötta. Så imorse när vi vaknade så kollade vi klart på den. Väldigt skumt slut måste jag säga, men det kanske beror på att det kommit ut en tvåa med. Måste verkligen se den! Den går på bio nu, så kommer väl snart upp på Internet så man kan ladda ner.
Förövrigt så fick jag ett par väldigt söta örhängen av Becka precis. : Döskalle, kors och ankare tror jag att det är. Tack Becka! :)
Jag ska strax ta mig hemåt. Bussen går om en halvtimme.
Jag ska göra mig iordning inför middagen med lillsläkten, och även inför bion ikväll. Tror vi tar 5 bussen in i eftermiddag.
Nu ska jag dra mig, ni får bilder sen när jag gjort mig iordning! Så får ni se min nya tunika som jag ääälskar.
Ha en bra fortsatt helg! Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0