22 Januari

Heeeej!

Nu uppdaterar jag hemma hos älsklingen. Han duschar för tillfället! Så jag passar på att skriva ett par rader.
Skolan idag var helt okej. Datorkunskap (lika enkelt som alltid), matte (lika tråkigt som alltid), och engelska (prov som inte blev så jävla lyckat!)
Efter skolan åkte jag hem, och kollade på en film. "Min brors flickvän". Hann dock inte se klart på den för Robert ville att jag skulle komma ner, så jag tog bussen hem till honom. Vi slappade framför datorn, åt middag med hans familj och nu ska vi strax se på den nya American Pie filmen och äta glass. Någon som sett den? Är säkert jätterolig. Förmodligen så ska vi även hinna kolla på "Instängd" ikväll, eller kanske den nya Saw? Jag känner verkligen för att somna till en skräckis iallafall.
Imorgon blir det middag hemma med min lilla släkt, och på kvällen blir det bio med Robert och Torre. "Snabba Cash", efterlängtad!
Men nu ska jag borra ner mig under täcket, det är riktigt kallt här inne!
Ni får ha en riktigt skön helg, pusssar!
Hittade en väldigt gammal bild på Roberts dator. Egentligen så är den ju inte speciellt gammal, men jag förändras mycket! (Speciellt håret) Btw: Snart är jag krulltått! :D Permanenta inom 3 veckor troligtvis.


Kommentarer
Postat av: v

svar

okej!:)

fin bild förresten;D

2010-01-22 @ 21:05:01
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0