21 Januari

Hej. Jag har huuur tråkigt som helst! Sitter på engelskalektionen. Funderar tyvärr starkt på att skippa spanskan i eftermiddag. Då hinner jag följa med Malin till stallet lite tidigare. Förstår inte hur jag ska hinna med allt! Måste åka till Norstan och kolla mitt konto. Sedan åka till Bergakungen och hämta ut biljetter, jag är stressad. Plus att jag kanske ska hinna äta lite i bamba med? Vi får se. Jag är iallafall pank, buuuhu. Jag har iallafall fått köpt ett nytt bambakort nu, vilket är skönt.

Vi säger så, kanske skriver ikväll när jag varit med Malin i stallet! Puss.

Kommentarer
Postat av: v

Svar

jag svarar på kommentarer:)

sj?

2010-01-21 @ 17:12:17
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0