20 Junuari

Hej på er!

Jag skrev inget igår pga trötthet. Jag var fruktansvärt trött efter skolan så jag åkte hem och la mig. Läste ut "Snabba Cash" och blev lite förvånad över slutet! Men boken för övrigt var bra, :) Längtar till filmen på fredag! :D
Jag somnade hyfsat tidigt igår, typ 8 eller nått. Så imorse var jag inte riktigt lika seg som jag brukar vara! :)
Dagen idag har gått otroligt snabbt. Hade bara Naturkunskap, Matte. Vi har fått en ny lärare i matten. En kille som hette Måns. Helt vidrig! Han skrek på mig fast jag inte gjort nått och var allmänt besservisser. Han kom liksom in och presenterade sig knappt, ba: Börja räkna, ni ska ha hunnit 10 sidor tills på fredag. Plus att han blev sur hela tiden för vi pratade, ofta man är så irriterad första dagen! Man ska väl göra gott intryck på sina elever och inte låtsas vara bättre än alla andra. Usch på honom, min nya hatlärare.
Jag kom nyss hem från skolan, skönt. Jag somnade på bussen, och vaknade såklart alldeles för sent. Jag fick åka tillbaka med bussen igen när den vände i Hallen, smart! :)
Nu ska jag antingen kolla på Scooby Doo, eller Paradise Hotel... jag får se vad det blir! Fuck, scooby doo är tecknat. Då blir det helt klart Paradise Hotel repriser. Ska snart börja med middagen med. Det blir kyckling och grönsaksgryta, mumsigt. Robert har lärt mig receptet så nu får han komma hit och äta hans gryta gjord av mig!
Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: v

svar

tack:)<3

vad gör duda?

2010-01-20 @ 17:36:49
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: ♥Babypink♥

Jag ville bara kika in o säga Hej=)

2010-01-21 @ 10:17:25
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0