18 Januari

Hej på er.

Idag har det varit en ganska så bra dag faktiskt. Skolan var inte så himla seg, även om jag slutade 4. Vi hade datorkunskap för första gången. Fick lära oss hur man sätter på datorn, hur man gör mappar, dokument, hur man sparar, hur man sätter på Word, hur man raderar, markerar text osv. Helt klart den enklaste lektionen jag någonsin varit på. Läraren tror säkerligen att vi är födda på 50-talet. Hur många i min ålder kan inget om datorer? :S
Det var iallafall chillt, huvudsaken. Efter den lektionen hade vi idrott. Jag har varit borta så många lektioner att min lärare frågade om jag var ny! Och så trodde hon att jag hette Felicia. Då har det helt klart ballat ur när inte ens läraren vet vem man är. Har lovat mig själv att gå på alla lektioner, så vi får se hur det går. :)
Jag har förresten tappat bort mitt bambakort :( Ingen mat för mig idag. Tar flera veckor att få ett nytt. Hur ska jag överleva? No money, No food. I will die!
Vi hade även matte och Naturkunskap - LAB. Vi fick studera fjärilar och dess olikheter. Lite intressant var det allt! ;)
Tog halv 5 bussen hem. Somnade på bussen, och vaknade precis vid min hållplats. Tur, jag hade inte velat gå! Var hemma vid halv 6 tiden. Åt middag, och nu sitter jag här. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Känner starkt för att slappa framför en film, frågan är om jag har någon som är värd att se. Jag har engelskaprov på torsdag eller fredag, så jag skulle behöva plugga lite. Jag får se hur jag gör helt enkelt!
Jag är trött på datan, nu får den vara ifred en stund.
Ha det bra! Heeeejs<3


Kommentarer
Postat av: VivianN'

fin bild:)

allt väl?

2010-01-18 @ 19:22:04
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0