11 Januari

Heeej!
Till att börja med ska inleda inlägget med ett stort GRATTIS till min bästa pojkvän som fyller 18 år idag. Stor pojke!
Nu sitter jag hemma oss honom, vi har nyss varit på promenad med Kasper. Flygresan hem från Miami var helt pissed off. När vi kom till vår mellanlandning i Chicago så strulade det. När vi skulle starta så var ena motorn sönder, så vi fick åka med in på lagning, vilket tog ca en timma. När vi sedan kom igång så var resan seg. Det tog ca 8 timma att komma till Tyskland. När vi kom dit hade vi missat planet till Landvetter. Helt otroligt. Vi fick sitta och vänta i 9 timmar på nästa plan till Sverige! Så jävla segt. Vi fick iallafall 2000 kr i matpengar, men ändå. Sen när klockan blev halv 10 och planet skulle komma, så var det försenat pga snöstorm i norra Tyskland. Vi fick vänta ytterligare 1 timma och kom inte iväg förrän efter 11 på kvällen. Vi skulle liksom vara hemma i Landvetter klockan 14:00, men istället kom vi hem 03:00. Jävla puckat helt enkelt! När jag kom hem kändes det iallafall riktigt skönt. Jag älskar verkligen Göteborg/Landvetter, känner mig så hemma här. Mormor och morfar mötte oss vid dörren hemma tillsammans med hundarna, gud så roligt det var att träffa dom. Saknade! <3
Jag duschade och så, och gjorde mig i ordning. Robert kom hem till mig! Han hade gått enda upp till mig, sötnosen. <3
Vi var ytterligare hos mig någon timme. Snackade och så, sedan tog vi en pulka och han drog mig nerför Tahultsbacken, haha. Det bar av hem till honom. Han fick sina presenter och så, och jag fick julklapp! :D The Body Shop paket. Krämer och massa sånt, himla gullig är han. Av mig fick han Michael Jackson tröja och skjorta.
Vi kom inte i säng förrän klockan 07:00 på morgonen, och jag vaknade inte förrän vid 14 tiden idag. Då hade Robert redan varit vaken länge. Jag åt frukost, sedan tog vi en promenad med Kasper som sagt.
Nu sitter vi här och gör inget speciellt. Gud vad jag har saknat Sverige! Och gud vad jag har saknar min pojkvän. Känns bra att vara här, vi säger så sålänge. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: malin

trodde du hade dött o.o

2010-01-11 @ 18:23:40
URL: http://malinbackluund.blogg.se/
Postat av: robert

grymt skönt att ha dig hemma igen babe <333

2010-01-11 @ 20:17:33
Postat av: rebecka andersson

skönt att du är tillbaka :) <3

2010-01-12 @ 07:46:57
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0