13 Februari

Hej bloggen! Förlåt för den dåliga uppdateringen, och bättre blir det inte. Kommer inte att kunna blogga på en hel vecka fr.o.m måndag! :(

Gårdagen var iallafall lyckad. Förrätten blev jättegod, varmrätten sådär, (Potatisen lite för mjuk och köttet lite för blodigt), och efterrätten blev bra, så jag är nöjd. Man lär sig av sina misstag som tur är! :)
Vi hade en mysig kväll. Kollade på den underbara filmen "Changeling" och myste o så. Somnade ganska tidigt tror jag iofs, vaknade halv 3 av att vi somnat med lampan tänd! x)
Imorse åt vi frukost tillsammans, sedan åkte Robert hem och jag tog en dusch. Efter det kollade jag på OS-invigningen och sedan åkte jag och mamma till Allum. Jag fick ett presentkort på H&M av Robert så jag gick dit och köpte Bh;n och linnet på bilden nedan. Supernöjd! Äntligen hittade jag en sådan bh jag velat ha länge, jag vet inte vad modellen heter men den är väldigt bred nertill. :)
Vi handlade även plåster och en vattenspruta till mitt hår eftersom att det väldigt lätt blir fluffigt. Plåstrena behöver jag ha med mig i veckan, för igår inträffade en liten olycka i duschen. Jag hade väldigt bråttom, och skulle raka mig. Jag var oförsiktig och av någon anledning skars nageln av. Jag hann inte se för det blödde jättemycket och jag fick panik som vanligt när jag ser blod. Jag blev iallafall svimmfärdig och efter att ha legat och gråtit ett tag kunde jag fortsätta med mitt liv, haha. Nu har jag iallafall plåster och en slags binda runt som skydd. Det gör inte lika ont längre! :) Otur bara när jag ska dansa imorgon, och bort på läger en vecka.

Nu ska jag se på film och äta glass med mamma och pappa! Ha det bra :) Kanske skriver senare. Puss!
                                                        
Bh: 179:- , Linne: 69:50:- H&M.


Kommentarer
Postat av: DIN EMMMAAA!!

meen ja va ju med på allum, vrf såg ja dig inte ._.?

2010-02-13 @ 15:17:31
Postat av: Anonym

min dag har också vart bra jag ska på fest snart så det kommer bli kul:)



kram

2010-02-13 @ 15:20:33
URL: http://kandisglamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0