Svar på era frågor!

Frågestunden avslutas tidigare än planerat. Här kommer svaren på era frågor, jag har försökt att svara så ärligt och utförligt som möjligt. Jag har skrivit ihop vissa frågor eftersom att många ställt samma frågor, men här kommer de jag hunnit med. Om jag får in fler frågor så svarar jag på dem imorgon.


Vad gillar du mest när det gäller killars utseende?
- Hm… svårt! Men jag måste nog säga att jag gillar/lägger mest märke till frisyren, längden och kroppsbyggnaden. I stort sett helheten! :)


Vilket är ditt favoritplagg?
- Leggings/tights, utan tvekan. Jag har ett par leggings med nitar från USA som jag verkligen gillar. Jag har även ett par tjockare leggings från Gina Tricot som är sydda med lite speciella sömmar. De är också en favorit! Vanliga basiclinnen är även väldigt härliga. 


Vita converse eller svarta höga klackar?
-Vita converse är snyggt, men jag passar inte i det. Jag föredrar nog svarta höga klackar! Det får mig att se längre ut och man kan bära dem till vardags likasom fest, passar liksom till alla outfits. :)


Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
- Om 10 år är jag… 26. Jag har förmodligen ett okej jobb som jag trivs med. Jag bor tillsammans med min pojkvän och jag hoppas att vi är förlovade åtminstone. (Han vill ju inte gifta sig tyvärr). Jag hoppas även på att vi i alla fall har hunnit fått 1 barn! Det är såhär jag vill att mitt liv ska se ut, sen får man ju bara hoppas och följa sina drömmar. :) 


Hur många besökare har du per dag?
- Det är faktiskt väldigt olika. Ibland kan jag ha runt 20 st unika besökare, om det är typ en fredag. Ibland har jag upp till 80 st, som till exempel igår och idag. Så det är väldigt upp och ner! Jag hoppas dock att statistiken stannar kvar som den är idag. Det är alltid roligt med nya besökare och nya bloggar som man själv kan kolla in! Det är alltid roligt med kommentarer med, haha :)


Älskar du mig? /Malin
- Ja, Malin. Jag älskar dig! Hihi. :) <3


Varför bloggar du och varför började du blogga?
- Jag började blogga för att jag helt enkelt var trött på att skriva dagbok. Jag såg min blogg som min publika dagbok, men mindre personlig då såklart. Jag har hållit på i ca 14 månader och det blir bara roligare och roligare. Jag blir mer och mer beroende av det och jag tycker att jag utvecklas. Min skrivning utvecklas och jag känner att jag kan dela med mig utav mer än bara en vardaglig dagbok. Jag älskar mode och känner att jag skriver mer och mer om det och jag gillar att dela med mig av bilder som fascinerar mig. Nu fick ni en hel uppsats om mitt bloggande men om man ska sammanfatta så bloggar jag för att jag mår bra av det och det är alltid kul att kolla tillbaka på gamla minnen.


Vilket plagg tycker du är finast hos www.leilei.nu?
- (”Heartly” Stickad tröja/klänning i ullblandning. Riktigt mysig!


Vad är det bästa med att blogga?
- Det bästa med att blogga tycker jag är att man kan skriva av sig. Man avgör själv hur personlig man vill bli, och vad man vill blogga om. Man skriver om just det man är intresserad av och tycker om. Valmöjligheterna är oändliga och det är det bästa med bloggandet!


Vad är det sämsta med att blogga?
- Det sämsta med att blogga är nog när man får tråkiga och taskiga kommentarer från anonyma personer. Det är ju så frustrerande! Det är även sämst när man har bloggtorka, men jag tycker att jag lyckas ganska så bra ändå!


Favoritbloggar?
- Mina vänners, men även de stora kändisbloggarna som man blir lite smått beroende av måste jag erkänna. Främst Paow och Dessie med även Kissie och BabySenorita.


Visst är Malin Backlund perfekt?
- Ja gumman, du är bäst på alla sätt och vis. Du är en nivå högre upp än alla andra. ;)


Vem är bästa ridläraren?
- Malin Backlund, utan tvekan!


Are you my bitch?
- YOU WISH.


Vem/vad inspirerar dig i bloggandet?
- Kändisbloggarna, kanske lite. Men även vänner och främst alla härliga nätbutiker måste jag säga.


Vad anser du vara en bra blogg?
- En bra blogg ägs av en som är sig själv, till hundra procent. Den personen inspirerar med mycket mode och har en skön attityd. Designen ska nog helst se hyfsat inbjudande ut med, det gör att man blir intresserad och vill läsa mer! :)


Vad är ditt drömjobb?
- Jag kan tyvärr inte svara på denna frågan, för jag har absolut ingen aning! Jag vill arbeta/hjälpa människor på något sätt, det är allt jag vet. :P


Har du någon idol/förebild?
- Åh så svår fråga. Jag har aldrig varit mycket för idoler och förebilder måste jag säga. Så tyvärr får jag göra er besvikna och erkänna att jag inte har någon. :(


Vilken är din favoritfärg?
- Alla färger är fina på sitt sätt, men marinblått och rosa ger en avslappnande känsla så jag får nog välja de! :)


Har Robert kört dig i röven någon gång?
- Vad är det för en fråga? Absolut inte. Det har han aldrig gjort och kommer aldrig att göra. :) Ledsen att jag gjorde dig besviken darling!


Vad är det bästa du vet?
- Att vara med min pojkvän och allt är perfekt. Att känna sig alldeles nykär! Det är bara så underbart<3


Vad är det sämsta du vet?
- När jag är osams med någon, kanske främst min pojkvän då eftersom att han tar upp en stor del utav mitt liv. Det är även väldigt jobbigt när man bara är ledsen och mår dåligt över små saker och ingen märker att man mår dåligt. I just de stunderna behöver man så mycket uppmärksamhet men oftast så får man motsatsen. Det är hemskt!


Tycker du om makrillfilé i tomatsås?
- Aldrig smakat men förmodligen så gillar jag det inte. Det låter fruktansvärt äckligt! :S


Vad blir det för mat på fredag?
- Ställ in dig på nudlar, älskling! <3


Är du oskuld?
- Nej det är jag inte.


Har du några tips på vad man kan göra för att en blogg ska bli bra?
- Man ska vara sig själv, skriva om det man älskar och ha roligt! Bli inspirerad, och inspirera andra! Lägga in mycket bilder med, det gör läsningen tusen gånger roligare. :)



Har du fixat din design själv?
- Ja, det har jag gjort! :D


Hur många killar har du legat med?
- Jobbig fråga, whatever. 3 pers :)


Vilken tycker du är den viktigaste egenskapen hos din partner?
- Humor, respekt och omtänksamhet! Man måste ha roligt ihop, annars finns det ingen mening. Man måste respektera varandras åsikter och behov, och man måste vara omtänksam, stötta och bry sig i alla lägen. En sak till kom jag på, man måste ju såklart känna tillit och förtroende! Annars håller det inte i längden.



Vilka serier följer du?
- Just nu, inga. Jag tycker att det är väldigt dött på tv nu för tiden. Desperate Housewives följer jag vanligtvis, men nu har det ju paus. Det blir att jag kollar på ett och annat House avsnitt men mer än så blir det inte nu när Paradise Hotel har slutat! :(


Vill du träffas någon dag?
- Ja, Elin. Definitivt! :D <3


Vilken är din favoritfilm?
- Det varierar. Just nu Slither och Changeling. De är de enda jag kommer på för tillfället! J Men jag gillar många filmer, har ingen direkt favorit.


Vad gillar du för musik just nu?
- Blandat skulle jag nog vilja säga. Mycket ”NRJ-musik” om man säger så. Allt som man kan dansa till helt enkelt! :)


Vad har du haft för olika stilar?
- Jag har nog haft alla stilar. Töntstilen, fjortisstilen, normalt, emo, haha. Nä jag vet faktiskt inte! :O


Trivs du bra på Katrinelund?
- Både ja och nej faktiskt. På grund av att jag kom in senare så har det väl gjort att jag lärt känna skolan på ett annat sätt. Men jag överlever i 2½ år till om man säger så. :P


Vad är ditt lyckligaste minne?
- Åh, det finns ju så många. Just nu tänker jag bara på min pojkvän, så jag måste nog säga när vi låg i gräset utanför Önnerödsskolan i oktober och kysstes efter en 2 månaders lång paus. Det var underbart och obeskrivligt!


Brukar du onanera och isåfall hur ofta?
- Lägg ner, perversa as x)


Vilka är dina intressen?
- Dans, simning, vänner och pojkvännen! :)


Varför har du inte fler bilder på dig själv?
- Jag tycker att jag har tillräckligt, jag vill inte att folk ska tycka att jag är en egoist antar jag. Men om det uppskattas med fler bilder så kan det såklart ordnas! :P


Varför har du så mycket reklam på din blogg och inget om dig själv?
- Reklam och reklam, jag tycker inte att jag har någon reklam på min blogg! :) Jag delar med mig av sådant jag inspireras av och vill ha, det är så jag ser på det. Jag tycker att jag har en hel del om mig själv, men verkar som att jag får sikta in mig mer på mig själv nu framöver. ;)


Gillar du fashion? Nya, trendiga kläder osv...?
- Ja visst tycker jag att det är roligt med mode och sådant, men samtidigt så tycker jag att man ska ha sin egen stil och inte följa trenderna bara för att det är modernt. Men självklart är jag väl som alla andra tjejer och vill känna mig uppdaterad med det senaste! :)


Skriv gärna mer om dina djupaste funderingar, om det inte känns för privat?
- Jag förstår inte riktigt vad som menas med "Djupaste funderingar". Kommentera gärna vad ni vill att jag ska ändra på och om ni tycker att jag ska skriva mer eller mindre om något. Jag har förstått att de flesta tycker att min blogg handlar om för mycket reklam och för lite mig, det ska vi ändra på! Frågan är om jag kan bli mer privat och vad som syftas med det? :)


Kommentarer
Postat av: Malin

=) va roligt =) jag är också en leggingsfantast =)

Vad fan hade man på sig innan leggingsen kom?? hehe

2010-02-09 @ 02:29:25
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: sandra

Godmorgon sötnos, vad ska du hitta på idag ?Bra svar



Kram

2010-02-09 @ 07:10:17
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Christin

Ja den är söt den =)



Hoppas du får en skön dag! =)

2010-02-09 @ 11:39:20
URL: http://kundinfo.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha tackar ;D är väldigt nöjd !

hehe kul att läsa svaren <3

2010-02-09 @ 15:32:43
URL: http:// myzaans.blogg.se/
Postat av: maliiin :D

naaaaaaaaaw :d<3



Är du oskuld?

HAHA VILKEN FRÅGA! KATRIN SAVOLAINEN ÄR ALLT ANNAT ÄN OSKUUUUUUUULD ;)

2010-02-09 @ 18:59:51
URL: http://malinbackluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0