7 Februari

Hej!

Nu funkar äntligen internet! Det var helt nere igår, så det var riktigt deprimerande!
Gårdagen var iallafall väldigt bra. Vi hade gäster här hemma, och det var trevligt. Föräldrars kompisar och min gudfar mm. Och min älskling med såklart! Vi åt och åt och åt. Har säkert gått upp flera kilo, så träningen denna kommande vecka får bli extrem. Men vi hade iallafall riktigt trevligt igår och åt riktigt gott, så det är värt! ;)

Idag vaknade jag och älskling klockan 11, vi åt frukost och han tog bussen hem. Nu sitter jag här och funderar på att kolla på en film, "Changeling". Någon som sett den? Jag spelade in den igår och tycker den verkar bra. Grymma skådisar osv.

Nu ska jag dra mig :) Hoppas ni haft en härlig helg, puss <3


Kommentarer
Postat av: Robert

vackra kvinna :D <333

2010-02-07 @ 20:06:20
Postat av: Kristofer

Skit söööt <33

2010-02-07 @ 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0