6 Februari

Hejsan .

Jag har egentligen inte tid för att blogga, men ska ändå ta mig tid att skriva lite. Det är alltid såhär när vi ska ha gäster hemma. Hela huset ska i stort sett renoveras och varenda liten håla ska städas. Allt ska vara så perfekt! Fattar det inte. Ingen märker ändå att man lagt ner hela dagen åt att göra det rent och fint.
Jag ska iallafall strax ta en dusch, och har verkligen svårt för att välja outfit idag. Om jag inte hinner ändra mig så blir det en svart tröja med markerade axlar från USA, ett par jeans från Cheap Monday, mycket halskedjor och en svart kofta med markerade axlar från USA. Det får duga.
Jag längtar till middagen, haha! Till förrätt blir det svampsoppa, till varmrätt kalkon, och efterrätt min kladdkaka. Mums! Min gudfar och hans fru kommer hit idag med! Det ska bli roligt, jag har inte träffat dem sedan min konfirmation i 8an.

Just det, jag sov över hos Robert i natt. Vi kollade på en film igårkväll, "Wrong Turn". Helt okej faktiskt, lite småläskig och lite psycho. Efter filmen somnade jag, klockan 9. Visst är jag en rolig person! Somnar klockan 9 på en fredagskväll. Veckans träningar och de långa skoldagarna har givit resultat.
Nu ska jag ta en gooo dusch och putsa hela kroppen å hela köret. Silvershampoo, hårinpackning, ansiktstvätt, kroppstvätt, skrubba, tvåla, peeling, rakning, filning och bodylotion! Jag kommer att bli så fräsch.

Ni får ha en fortsatt trevlig helg, visst är det lite deprimerande att det redan är lördag :O Skönt att det bara är en vecka kvar på lovet. Men ha det bra! Puss<3

Bh, trosor och nattlinne från http://cubus.com/sv/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0