4 Februari

Heeej!

Nu sitter jag och kollar på Antikrundan, och jag vet inte varför... men det är ganska så intressant faktiskt.
Dagen har varit bra. Jag hade Svenska första lektionen. Läraren berättade att alla skulle gå fram till tavlan och träna på att hålla tal - jag gick panik och var sekunder från att brista i gråt, jag skämtar inte. Rusade ut och gömda mig resten av lektionen. Jag hoppas iallafall att halvtimmen jag var där gav mig närvaro!
Andra lektionen var matte, sedan samhäll. Vi kollade på en film om "Brott och straff", filmen hette Boy A. Helt okej faktiskt. Sista lektionen var spanska - prov. Som tur var så hade jag min Ipod med mig, och den hjälpte mig en del, annars skulle jag fått ett klart IG. Nu hoppas jag iallafall på ett G.

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade älskling. Jag handlade choklad, och ångrade köpte efter att smakat. Denna chokladen nedan smakar bara kakao och ingen hallon alls. Tråkigt! Ska definitivt hålla mig till den underbara passionsfruktschokladen istället.

Jag handlade även The Body Shop produkter till Charlotte som tagit körkort. Det blev Strawberry tema, Body Butter, Body Scrub, "Applikator", Body Oil och lip balm, och ett fint kort med. :)
Efter det tog vi bussen hem, och Elin sällskapade med oss på bussen, mycket trevligt! ;)
Väl hemma åt jag, och nu har jag chillat framför datorn ett tag. Det har varit värsta struligt med blogg.se idag, har inte kommit in på flera timmar! Hoppas att problemen löst sig nu...

Riktigt skönt med helg imorgon, verkligen! Jag vet inte riktigt vad som händer för min del imorgon... jag ska iallafall träna på morgonen, sedan blir det skola. Slutar halv 3. Om Sandra hör av sig så drar vi på fest, om hon inte gör det så tar jag det nog lugnt, kanske med älsklingen eller så är jag bara hemma och slappar.

Ska ni göra något kul i helgen? Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0