3 Februari

Hej på er. Jag har inte så mycket att skriva... jag är tråkig, vet. Tänkte lägga mig hyfsat tidigt och kolla de sista avsnitten av Paradise Hotel eftersom att jag missade finalen på tv igår.
Dagen har förövrigt varit okej. Pappa körde mig till Robert vid halv 11 tiden igårkväll, så jag sov hos honom. Enda sättet för mig att ta mig till skolan. Mamma undrade om jag ville vara hemma och sjukanmäla mig, men kan verkligen inte ha mer frånvaro för tillfället.
Det var iallafall mysigt och värt att sova med älsko. <3 Vi klev upp klockan 6 imorse och gjorde oss i ordning för att sedan promenera ner till centrum eftersom att bussarna är helt uppfuckade i snöovädret. Därifrån tog vi bussen in till stan och skildes åt. Jag gick och simmade, 1 km. Kände mig väldigt seg idag, men kan förmodligen inte träna imorgon så behövde det helt klart idag.
Jag bastade även lääänge, härligt. Gjorde mig i ordning och begav mig till skolan. Första lektionen var NO och jag somnade. Vi kollade på en film om solen, det är typ det jag minns. Senare hade vi matte, förberedelse inför provet på fredag. Sista lektionen var musik. Helt okej faktiskt. Efter det åkte jag hem, och senare kom Robert och gjorde mig sällskap. Fixade lite med datorn sedan myste vi. Älskar honom GROVT! <3
Han åkte tyvärr hem för ca en timma sedan. Jag pratade nyss med bästis-Gurre i telefonen. Har även ätit glass! :O Tycker allt att jag förtjänar det efter 4 dagars träning denna veckan.
Btw, imorgon har jag spanska prov och kan ingenting. Önska mig lycka till kanske? Jag litar på min Ipod, om jag inte får ha den på lektionen så är det kört, forever.

Imorgon blir det skola om jag inte har allt för mycket värk i magen. Slutar 4, suck. Ska in och köpa en körkortspresent till Charlotte. Hoppas hon inte läser min blogg!? Jag vet att hennes mamma gör det, hehe.
Förövrigt så blir det förmodligen fest på fredag, och middag med gäster här på lördag. På söndag ska jag sova och inget annat! Förrutom träning på kvällen då...

Nu ska jag sätta på mig pyjamasen och watcha lite Paradise, hoppas ni mår bra. pussii.

Efter en lång, kall och snöig promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0