25 Februari

Studiebidraget kom idag, och gissa vad jag har kvar? 70 kr på ett ungefär. I'm depressed. Jag måste lära mig att hantera och spara pengar alltså!
Dagen har iallafall varit bra, gick på en lektion idag, filmkunskap. Riktigt onödigt. Egentligen hade jag samhäll och spanska med så skulle slutat 4 men orkade inte, så halv 11 åkte jag in till centralen och träffade Malin och Elin. Vi åkte till sportlife men gratiskorten Elin hade gällde inte för solarium, bara gymmet. Så vi skippade det!
Käkade på donkan och hämtade ut min och älsklings biobiljetter inför imorgon.
När vi skulle hem från stan började det snöa så in i bänken, det var olyckor på motorvägen så bussen tog en knasig annan väg. Bussarna går inte heller till Tahult så jag fick promenera genom hela Gallhålan. MJÖLKSYRA!
Jag kollade faktiskt på 3 Sjunde Himlen avsnitt förrut när jag kom hem, underbart.
Nu tjockar jag mig framför datorn, inte bra. Funderar starkt på att koppla in Playstation och sjunga Singstar, Abba låtar! Var en evighet sedan. Så får det bli! Pusss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

idag har jag vart hemma men jag ska snart jag dra till en kompis:)



kram ha en bra kväll:)

2010-02-25 @ 18:26:07
URL: http://kandisglamor.blogg.se/
Postat av: v i k t o r i a - kolla min blogg snyggnig!♥

hihi :D:D jorå det är bra! :D

2010-02-25 @ 18:33:28
URL: http://jgdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0